Op donderdag 2 juli openen we de deuren van het Huis voor de Ondernemer voor onze jaarlijkse zomerdrink en je bent van harte welkom.
Geen formele netwerkreceptie. Geen verplichte elevator pitches.
Gewoon: een avond in goed gezelschap. Met ondernemers, CEO’s en bedrijfsleiders die weten hoe het voelt om te bouwen aan iets dat telt.
Vorig jaar was de sfeer om in te blijven. Dit jaar willen we dat opnieuw.
Wat mag je verwachten?
- Een warme ontvangst bij HVO Geel
- Een inspirerende presentatie door Geert Minnen
- Cocktails van Baroue & wijnen van Wine Point
- En de juiste mensen op de juiste plek
Praktisch:
- Datum: donderdag 2 juli
- Locatie: HVO Geel
- Huis voor de Ondernemer
- Aanvang: 18u
- Deelname: volledig gratis
- Vrienden of collega’s meebrengen? Meer dan welkom.
Inschrijven via event@huisvoordeondernemer.be of via het formulier.
Tot dan.



